Pages

Thursday 17 November 2011

aku ingin kamu..

aku iNgin kAmU..

dimanakah kau...
setiap masa aku mencari kau..
siang berganti malam..malam berganti siang..
tapi kau tetap tak muncul dalam hidup aku..
ummi..ayah..bertanyakan kau..
aku dikatakan tidak melayani kau dengan baik..
tapi..padahal..kau yang pergi tinggalkan aku..
dimanakah kau...


esok..ya..esok..
adalah hari kita..
hari dimana kau aku temu..
masihkah kau ingat janji-janji manis kau 
sewaktu pertama kali aku ketemu kau..
kau janjikan sehidup semati denganku..
kau janjikan bahagia kepadaku..
tapi janji tinggal janji..kau mungkir janji-janji kita..
esok..tinggallah esok..


aku merindimu...
aku mencintaimu..
aku mengasihimu..
takkanku melupai diriu..
setiap bait tuturmu membuatkanku terpersona..
setiap belaianmu bagaikan akulah puterinya..
setiap tawamu membuatkan ku bahagia..
setiap pandanganmu membuatkan aku tergoda..
aku  merinduimu..


pulanglah..
pulanglah kepangkuanku..
pulanglah kesisiku..
pulanglah kepadaku..
pulanglah...
.
.
.
.
.




0 komen:

Post a Comment