Pages

Thursday 24 November 2011

Ya Allah..dugaan lagi..

kali ni..besar betul dugaan ako..
sedihnya hati ni..bila jadi macam ni..dugaan demi dugaan
menjelang harinya..andai sahaja dia tahu..
betapa susahnya..betapa peritnya
aku lalui semua ini..untuk mendapatkan dia..
hal yang kecik..diperbesarkan..dimata dia..
hanya kesalahanku sahaja yang dia nampak..
takpernah terfikirkah dia tentang perasaan aku ini??
hati seorang wanita..janganlah kau sakiti..
yang lepas..aku dikatakan bodoh..yang kini..ako 
dikatakan bangang..agak-agaknya..yang hadapan..
apalah pulak.. (T . T)..

betullah kata teman baikku..jangan mudah
kasihankan orang..jangan biarkan orang 
pandang rendah pada kita..sesekali..buatla
jahat..baik sangat ke aku ni???
sampaikan..dia pijak kepala ako..
hinggakan hal-hal kecik pon..diperbesarkan..
bodohkah akuu??
mungkin aku terlalu menjaga perasaan org lain
sehinggakan dia lupa perasaan aku..

aku bukan nak sakiti hati dia..
aku cuma mahu menjaga perasaannya..
tolongla..aku mahukan dia..
hanya dia sahaja..

1 comment: